woensdag 14 oktober 2009

mijn eerste bloggie!!




Hallo allemaal,

Mijn eerste berichtje op blogspot!!
Wil hier een hoop creatie's van mij neer gaan zetten. Van kaartjes (3-D, stempel, pyramide, borduur en scrapkaarten) totborduurwerken en scrap lay-outs. Echt vanalles..
Maar ik zal me eerst eens voorstellen.
Mijn naam is Winnie van Sleeuwen. 23 jaar jong en woon samen met mijn lieve vriend Vincent en onze 4 poezenbeesten: Pebbles,Tijger,Juwel en Simba in Boxtel.
We gaan in december in Oss wonen. Bij mijn pappie en mammie :D
Samen met mijn mama maak ik ook heel veel kaarten en kadootjes. Erg leuk om te doen dus nu we dalijk in een huis wonen vinden wij helemaaaaal niet erg. Kunnen we weer lekker veel freubelen en kletsen!! Zijn er nu nog druk bezig maar mijn scrapkamertje is al bijna klaar. En in het voorjaar gaan we ook ons eigen hobbyateliertje maken :) hebben al een heleboel ideen om ons tuinhuis tot een waar hobbypaleisje te maken!!
Voor nu stop ik ermee. Zal morgen weer verdergaan met het uitvogelen van blogspot!!
Liefs Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen