zondag 18 oktober 2009

opruimen


Opruimen!!!
Daar is het nu ook echt heerlijk weer voor!! Aangezien we gaan verhuizen naar Oss moet er natuurlijk weer een hoop uitgezocht worden.. en dan kom je een hele hoop tegen!! Ik kan niet wachten tot alles in Oss staat zodat ik het allemaal weer een plekje kan geven in mijn nieuwe hobbykamertje. Zal ruimte te kort komen ;) het is maar goed dat mama en ik een eigen hobbyateliertje willen in ons tuinhuis!!
Want ik heb zoveel dat ik het niet eens allemaal kwijt kan boven in mijn kamertje :D

Zo ben ik dus ook mijn stempels aan het uitzoeken en heb ik er al een hoop op marktplaats gezet. Dus mocht er nog iemand interesse hebben in stempels voor een leuke prijs dan stuur maar een berichtje en dan zal ik foto's sturen van alles wat ik heb..
Ik ga weer verder met de schoonmaak maar nu bij mijn schoonouders..
Mijn schoonmoeder en zusje zijn op vakantie naar schotland.. en aangezien ik mijn schoonmoeder ook aangestoken heb met kaarten maken willen we boven op het kleine kamertje een leuk knutselhoekje maken voor der!!
Een fijn herfstweekend nog allemaal!!
groetjes winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten