dinsdag 17 november 2009

mijn eerste awards!!




wat ben ik blij en trots!!
ik heb mijn eerste awards gekregen van mariska!!
hartstikke dankjewel lieve schat..
ben er echt helemaal blij mee!!
maar nu.... nou mag ik 5 medefreubelaars blij gaan maken.
maar wie????? ik ga nog eens even neuzen want dat word een
moeilijke opdracht :D
en de 5 winnaars zijn!!!???
mag ik ze ook teruggeven aan degene van wie ik ze heb gekregen???
mariska jij krijgt in ieder geval 3 hele dikke kussen haha..
1.Martina
2. Anneke
3. M@deliefjuh (martine)
4. Ria
5. Marcella
lady's van harte met jullie awards!!
allemaal even een kijkje nemen want worden een hoop mooie werkjes gemaakt!!
en mariska echt hartstikke bedankt!!
Liefs Winnie



7 opmerkingen:

  1. Heeel graag gedaan meid!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello! If you like hardstyle visit me:
    http://djnestornules.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je 1e awards
    Niet één maar 3 tegelijk.
    Je verdient ze ook!
    Bedankt dat ik ze van jou krijg, heel lief van je.
    Maar dat wist ik al......dat je lief bent.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw gefeliciteerd en dankje wel zag mijn naam er bij staan
    Oeps ben geloof ik wel erg dom hoe krijg ik hem op mijn blog ???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd meid, je verdient het wat heb even rondgesnuffeld en je maakt echt ontzettend mooi kaartjes!

    Liefs,

    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeej meid!!

    Wat is het stil aan jou kant?
    Alles goed? Of druk aan het verhuizen?
    Laat maar snel wat horen als je er weer bent hahaha.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen