donderdag 10 december 2009

kreativ blogger award!!




Het is gewoon schandalig!! heb ik een paar weken geleden gewoon een prachtige award gekregen van me mamsie!! Een kreativ blogger award!! waar ik natuurlijk hartstikke blij mee ben :)

En wat nu te doen. 7 dingen over mezelf vertellen en 7 blogvriendinnen de award geven!!

Ga beginnen met het eerste!!

1. ben een vrolijke, creatieve meid!!
2. ben nu alweer bijna 5 jaar samen met me mannetje!!
3. wonen sinds een paar weekjes weer bij me papsie en mamsie in een prachtige bovenwoning en het is er echt heerlijk!!
4. we hebben 4 geweldig lieve poezenbeesten, Pebbles, Tijgertje, Juwel & Simba. Een echte beesteboel!!
5. ben een echte huis en theemuts :p vind het heerlijk om middagjes te freubelen met mams of vriendinnen. Altijd ontzettend gezellie met een kop thee en iets lekkers erbij!!
6. scrap nu zo'n 4 jaar en nu dus ook scrap/stempelkaarten aan het maken en wat is het verslavend zeg.
7. over de laatste moet ik toch echt even nadenken hoor.. kom uit een heel creatief gezin!!
mijn zusje zit nu in nijmegen op school en gaat daar volgend jaar een vervolgopleiding doen op de
kunstacedemie. Ze doet vanalles ( behalve kaarten maken en scrappen :p ), ze is meer van
schilderen, tekenen, beeldhouden ed. Mijn moeder is weer fanatiek aan het schilderen. Kunst
met de grote K zeggen wij altijd, maar ze heeft ook echt prachtige aquarelschilderijen gemaakt.
papa heeft vroeger ook veel getekent en geschilderd en kan dit ook geweldig mooi!! en mijn
andere mams zij maakt
geweldig mooie kaarten en doet echt vanalles!! mooie doosjes, schilderijen en leuke kadootjes!!

nou het volgende!! doorgeven aan 7 andere!! heb nog niet zo veel volgers en misschien dat iemand hem al eerder heeft gehad maar ik vind toch dat jullie hem dan nog maar een keer verdienen haha.

1. Jacinta
2. Mariska
3. Marjanne
4. Sandra
5. Mildred
6. Marianne
7. Sigrid

Dames veel plezier ermee :D

Liefs en een fijne avond nog allemaal,
Winnie

6 opmerkingen:

  1. Heeej meid!!

    Thx nog voor je award, ik zie het nu pas!!
    En thx voor je berichtje op mn blog.
    En....heb jij nog wat moois gemaakt?? Je hebt er namelijk niets nieuws meer opgezet sinds vorige week.
    En...nog leuke plannen voor het weekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem al gehad, maar heel lief van je aan mij te denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Gefeliciteerd.....
    Ik ben scrapgirlmarianne dus neem aan dat je niet mij bedoelt met marianne?
    Je verdient hem.

    groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey!!
    bedankt wat leif zeg dat ik hem van je kreeg!
    Ik heb hem al gehad dus ik ga hem niet meer helemaal opnieuw erop zetten maar ik vind het superlief van je!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Heel lief van je en ookmik heb hem al eerder gekregen dus ik zet hem in mijn sitebar met ook jouw naam erbij.
    Je maakt mijn dag weer goed!

    Liefs marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg bedankt voor je award ik ga hem gelijk plaatsen. Wat ben ik ook een muts he dat ik er nu pas bij uit kom.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen