zondag 13 maart 2011

doopkadootje







Hoi allemaal,

Het weekend zit er helaas weer op en ik ga weer een zware week tegenmoet qua werken..
maar wel een ontzettend leuk weekend gehad! gisteren gezellig een dagje bij sandra geweest.. eerst even bij de scrapwinkel in heesch rondgesnuffeld en daarna gezellie naar haar thuis gegaan.. maar weer eens te veel zitten kletsen dus kan nog niks showen :p vandaag hebben we de doop gehad van de prachtige tweeling van vrienden van ons en daar moesten tante winnie en ome vinnie natuurlijk bij zijn! had voor op hun kamertje deze 3 schilderijtjes gemaakt! over de middelste was ik het nog niet echt eens dus daar ga ik vandeweek eens een vervanger voor maken ;) en heb er ook een foto van bijgedaan van tante winnie met eric! is het geen lieffie!!
als de schilderijtjes op hun kamer hangen zal ik er een foto van maken!
want de foto's zijn zo niet geweldig ;)

fijne week allemaal en tot snel!

Liefs Winnie

3 opmerkingen:

  1. Balen dat zo'n weekend toch weer veel te snel voorbij is he?
    Dus het was gistere erg geslaagt? Ben benieuwt wat je hebt gekocht en waar je aan begonnen bent.
    En je lijstjes zijn schitterend hoor. Daar zullen ze echt blij mij zijn geweest, of niet?

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto! en je cadeautjes zijn heel geslaagd! Die kunnen een hele tijd blijven hangen op hun kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een scheetje!
    Lijkt de tweeling ook ├ęcht veel op elkaar?
    Ik vind de schilderijtjes echt heel leuk geworden.De middelste is ook mooi, maar hoe meer ervaring je krijgt, hoe minder snel je ook tevereden bent met het resultaat.Dus toch nog stofjes gescoord??!!Fijne week en de groetjes aan je mannetje!

    liefs mam

    BeantwoordenVerwijderen