vrijdag 30 april 2010

een giftbag!!




Hallo allemaal,

Wat zit het weer toch tegen dit jaar met koninginnendag!!!
Net eventjes door de stad geslenterd waar het toch best druk was :s
Maar het was zo aan het regenen dat we maar lekker naar huis zijn gegaan.
Dus kan ik weer heerlijk lekker verder freubelen. Want was gisterenavond aan
een easelcard begonnen maar was zo moe dat ik toch maar gestopt was dus kan ik nu
lekker mee verder gaan.. Eergisteren had ik deze giftbag gemaakt!!
Zag hem op de blog van cute stamps and cards en dacht die wil ik ook eentje maken..
Dit is het eindresultaat geworden. Geweldige nieuwe stempel van Magnolia's fairytale
en papier van quite contrary waar ik helemaal verzot op ben!! En er zit weer heeeeel veel glimmermist op ;) dus hij is echt glimmie glimmie!!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)
Fijne koninginnendag allemaal ondanks het slechte weer toch maar een
leuke dag van maken!!

Liefs Winnie

6 opmerkingen:

  1. Wauw!
    Wat een super leuke giftbag!
    En het stempeltje is inderdaad geweldig!!
    Leuk gemaakt, ben benieuwt naar je easelkaartje.

    Liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie giftbag en erge mooie kleuren
    en leuke stempeltje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je giftbag is heel mooi geworden echt super en ik ben benieuwd na je kaartje,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeej meid!!

    Wat leuk dat je hem naar me stuurd.
    Mag ik dan zo brutaal zijn om te vragen of ik misschien een afdrukje van dit prachtige stempeltje erbij kan krijgen? Ik stuur je dan gelijk ook mn taskaartje en stop er een leuk afdrukje bij.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw,supermooi gemaakt,leuke kleuren.
    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wouw winnie
    wat een gafe giftbag
    echtsuper
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen