zondag 1 augustus 2010

mijn nieuwe kamertje!!








eindelijk dan weer wat nieuws van mij :D

sinds een aantal weekjes zitten we dan in Boxtel!!
we zijn de laatste dingen aan het afwerken en de nieuwe keuken krijgen we
in de eerste week van september!! en dan is het echt af!! mijn kamertje was natuurlijk een van de eerste kamertjes die af moest zijn haha... had alleen nog een werkblad aan de muur gewild maar nu toch gekozen om er nog een tafel in het midden bij te zetten en dan nog een leuk kastjes voor tegen de muur want heb nog heel aantal dozen in het schuurtje staan wat ik nog niet kwijt kan nu..
maar het word een leuk kamertje en heb heerlijk veel licht en weer genoeg inspiratie!!

fijne zondag nog!!
liefs winnie

7 opmerkingen:

  1. Heeej meid

    Ziet er goed uit!
    Waar heb je die leuke bloemetjes dozen vandaan die op de eerste foto staan?
    Die zijn echt gaaf!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat ziet er wel heel mooi uit en ik
    zou zeggen veel scrapplezier

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw wat een super gafe kamer winnie
    ben er jaloers op hihi
    heel veel knutselplezier inje nieuwe hobbykamer
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kamertje ziet er fantastisch uit!
    ik kan je tekst alleen niet lezen: roze op roze...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kamertje is het toch geworden.
    En ook nog zo opgeruimd!hahah
    Ik weet dat je er veel zal zitten.
    En die inspiratie die heb je al....waneer plaats je je kaartjes?
    Ik ben de tafel uit de schuur aan het schilderen dan kan die naar boven.En een hobbykamer is toch fijner als een hobbykast.

    liefs mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er goed uit zeg! Heerlijk zo'n ruimte om in te knutselen met alles lekker bij de hand. En als je stopt, trek je gewoon de deur dicht... Veel plezier in je mooie kamer!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen