donderdag 16 september 2010

al die turquoise tinten!! prachtig!!






Hallo lieve bloggers!!

hier dan eindelijk weer eens een berichtje van mij!! ben helemaal in de turquoise
kleuren de laatste weken en vind het papier van the linen closet van DCWV prachtig!!! dus hier even een paar kaartjes die ik heb gemaakt afgelopen weekjes!!
ben nu druk bezig om het schuurtje beneden op orde te maken. daar komt ook een bureau te staan en wat ladekastjes. zodat ik daar de spulletjes van de verkoop in kan gaan pakken en mijn kado artikelen op kan slaan. dus freubelen zal komende week ook niet veel van komen ben ik bang. wil deze week nog wel 2 uitnodigingen maken voor een kleine housewarming voor de opa,oma en oom,tante van vincent en een theekistje en leuk bonbon doosje om de opa en oma van vincent te bedanken voor hun inleg voor onze nieuwe koelkast ;) dus heb nog wel wat dingen die ik wil maken maar of ik er ook aan toe kom?!? wil zo ontzettend veel doen deze week..

heel fijn weekend vast allemaal!!
veel liefs winnie

7 opmerkingen:

  1. schitterende kaartjes heb je gemaakt , super meis.

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er stuk voor stuk geweldig uit
    Erg mooi die kleuren
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo meis,

    Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt.Turkoise is zo'n mooie kleur, ben er ook gek op!
    Je bent druk in de weer zie ik wel.Wij ook allerlei plannen, die hoor je nog wel.Dus weer feestjes in het vooruitzicht?
    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart en die kleur is prachtig.
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaatrjes winnie
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie kaartjes, succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen