maandag 27 februari 2012

Eindelijk weer een creatie en leuk nieuws :D




Hoi allemaal!!

Eindelijk is hier dan weer eens een berichtje!! Heb wel veel op jullie blogs zitten snuffelen maar verder niet veel gemaakt.. Maar de creativiteit is terug en we hebben er nu ook de tijd voor... Nog wel in ieder geval.. Vanaf eind juli zal het gedaan zijn met de rust hier in huis want ik ben 18 weken zwanger nu!! Ondanks het vele ziek en moe zijn kijken we er wel echt naar uit!! Het is natuurlijk wel erg leuk om leuke dingetjes voor de babykamer te maken!! En ook deze etagaire is daarvoor :D Verder wil ik nog met dezelfde kleuren wat hangers, memobord etc maken en dalijk dan aankleden met babyroze of babyblauwe frutseltjes :D

Ik ga weer even wat ideetjes op doen en lekker aan de slag!!
Tot snel allemaal!!

Liefs Winnie

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat leuk nieuws super .
    gefeliciteerd en geniet ervan
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ben benieuwd naar je nieuwe creaties die nog zullen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Winnie, Ten eerste: Hartelijk Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ondanks het vele ziek en moe zijn, hoop ik dat je er wel van kunt genieten.

    En ik wilde danken voor het volgen van mijn blog, ik ga regelmatig bij jou kijken hoor, je maakt hele lieve dingen :)

    Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen